Veckan som gått..

Försökte lägga upp en inlägg hela morgonen..men datorn bara stanna upp! Aja..kom hem från skolan för ungefär 1 timma sedan :) Var helt okej, hade ju bara en lektion så.
Så underbart väder den här veckan! Jag vill bara gå ut och fota massor :)

Var ett tag sen jag bloggade, jag är så..lite seg. Men ska skärpa mig. Senaste veckan har jag varit hos syrran i tisdags, som vanligt. Hon hjälpte mig skriva ett cv och ett personligt brev så jag lättare kan söka jobb :)
har sökt ett på kolmården, som jag dock inte fick. Men har typ 8 st till jag ska söka så det känns som det kommer lösa sig med somamrjobb iallafall.

Jag och Ante har spännande planer på g också. Hoppas bara vi är redo. Men! Jag tänker inte avslöja vad de är förens det är 100% att det blir av :)

Nästa helg ska jag, mamma och Ante åka till Finland! Ska bli mys, dock ska vi bara åka över helgen. Hälsa på mormor och moster. Ante kommer smälla av när han får se mosters och hennes mans bar haha! Han har ju byggt en egen bar hemma hos sig själv..minns när vi var små och vi alltid lekte i den..spelade musik och hälde upp drinkar..fick lite finsk dricks haha! 

För att sammanfatta senaste tiden så lägger jag upp lite bilder 

 
Fick choklad av A i alla hjärtans-dag present.


Lilla Isabelle förra veckan, så underbart söt!


Lagade planka till min sötis :) (morot i potatismoset) Blev super gott och pojekn min käka upp allt,så han var nöjd


Min pojke i lördags, jag följde med till hans garages, skulle fixa med sin bil, så underbart snygg Du är!


Garaget..är snarare Jeres familjs. Sjukt fint är det där ialla fall


Underbart!

Nu ska jag jag söka lite jobb och så jag lägger upp bilder från tropikariumet som jag var på för typ 2 veckor sen :)

Wish me good luck! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0