Nitar.

Har köpt lite nya saker som jag glömt att visa =)

Jag älskar nitar, så snyggt!


Ny väska 149kr och nya glasögon 69kr, båda från Gina =) Tack mamma!
Väskan är så smidig, jag kan sätta på det långa bandet och ha den över axeln eller ha handremmen och ha den som kuvert väska eller ingen rem alls!


Kusin köpte nytt halsband och armband från Kappahl till mig. Älskar dom!


Skor till mitt utspring, Tack Pappa<3 Älskar dom, ganska höga dock men det är det värt;)

Nu blir det plugg, lite senare lägger jag upp bilder som jag tagit på Sara förra veckan =) Hej!

Kommentarer
Postat av: custom essay

You always bought a beautiful accessorities. All women dream about this.

2011-12-13 @ 14:56:41
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0